Alhamdulillah...




Segala pujian dan kesyukuran hanya buat Allah Rabbul Jalil...
Setelah menanti beberapa lama akhirnya giliranku dan beberapa orang kawan pun tiba...walaupn agak 'konpius' dengan semakan status iaitu untuk KPLI, tapi memandangkan posting untuk sekolah rendah maka namaku pun dan beberapa orang kawan masuk sekali dalam senarai KPLI yang posting untuk awal tahun ni..ermm..tak kisahlah..Dengan kehendak Allah, aku posting sekolah rendah walaupun sebenarnya 'pure' ku utk sekolah menengah:) adalah hikmahnya tu ...dan SEMPORNA destinasiku...tak la jauh dari Tawau tapi tak boleh la nak ulang alik..

Rupa- rupanya kunjunganku dan sahabat2ku ke Semporna yang terletak lebih kurang 1 jam lebih dari Tawau adalah suatu kunjungan yang punyai hikmah dan tujuan...Di sinilah tempatku untuk mencurahkan seluruh ilmu kepada anak didikku nanti..Terima Kasih Allah kerana menempatkan aku di sini bersama sahabat seperjuangan yang memahami. Terima kasih kerana menerima aku sebagai sebahagian ahli rumah kalian. Kurang sedikit kegusaran dan kerisauan di hati:)

Insya Allah, esok 5 Januari tarikh untuk lapor diri di Pejabat Pelajaran Daerah. Semoga semua urusan berjalan dengan lancar. Mungkin akan bertemu rakan- rakan di kampus dulu yang juga mendapat posting di sini. Selamat bertugas untuk diriku dan semua guru. Semoga aku akan menjadi guru yang selalu ikhlas dalam memberikan ilmu... Amin..

4 comments:

Nadiah Sidek January 4, 2010 at 11:57 PM  

tahniah! ngaja molek2 deh :)

setanggi syurga January 5, 2010 at 1:49 AM  

Tahniah!! I support U

hanaizor83 January 5, 2010 at 5:51 AM  

kak nadiah: thankz akk..doakn yg terbaek bt diriku ini..huhu

fate: thankz syg..miss u all:)

Kamsiah yusoff February 20, 2010 at 10:11 AM  

semoga terus sabar dgn karenah murid2 yg nakal ya cikgu..