Aku...



Lama tak update..bzz..pastu wifi kat bilik ni pun tak ok...sabar je la..buat sahabatku jerah, "nah, add la blog aku yang tak glamor ni!"




Exam dah habis..19hb..merdeka? tak tau la..tapi insyaAllah ini paper yang terakhir buat diriku sebagai mahasisiwa...ke mahasiswa..sama je...hehe..Buka semester depan aku dah pi Latihan Mengajar..takutnya masuk sekolah...macam mana la agaknya ya..boleh ke tak mengajar ni..




Sekarang ni duk kemas barang- barang...hampir 4 tahun di sini barang pun banyak..2 kotak dah pos ke kampung..yang lain- lain ni masih nak guna lagi..memang angkut- mengangkut la lepas ni..rumateku, yani..dia balik malam ni..aku pula balik malam esok..ceh macam betul balik..balik la gak walaupun bukan balik kampung sendiri..mujurla my uncle ada di sini boleh la menumpang teduh dan mennjimatkan duit..hehe..terima kasih uncle. Sedeynya nak berpisah dengan rumate..yalah sem depan dah tak sama-sama..dia LM tempat len..aku plak tempat len..banyak kenangan kami bersama walaupun satu sem je duk sama- sama..aktiviti paling best kami makan- makan dan jalan- jalan..bila dengan yani takde la aku rasa sorang- sorang di sini..apapun yani memang best..baik orangnya..itu yang selalu kena buli tu..hehe..




Sebenarnya tak tau mau tulis apa..takpa la nanti aku tulis lagi..saja je ni..biar puas hati c jerah..haha..InsyaAllah nti ada idea dan masa boleh cite banyak- banyak...Maaflah tulisan yang takde input langsung...ok..Doakan yang terbaik utk semua..Salam..










0 comments: